sâmbătă, 13 august 2011

Prietenia dintre un baiat si-o fata...

Parca si acum ii aud pe cei din jur spunandu-mi ca prietenia intre un baiat si o fata nu exista. Ca intr-un anumit moment,unul dintre noi va ajunge sa simta ceva mai mult. Dar eu?..eu eram orbita. Credeam ca pentru tine sunt doar ca o sora,asa cum imi spuneai mereu. Iti amintesti? Imi repetai mereu ‘’te iubesc surioara mea’’. Nu puteam vedea dincolo de aparente,poate unde si eu te consideram doar frate,sau poate....poate era teama. Teama de a nu esua,de a te pierde de tot. Asa s-a si intamplat. Dupa o lunga periodata de prietenie,in care am ajuns sa te iubesc. Te-am pierdut. Te-ai impacat cu ea,cea pe care ai iubit-o cu adevarat. Erai fericit,nu mai aveai nevoie de prieteni,defapt de unii aveai.dar..de mine nu.
Am plans. Plangeam mereu. Imi era greu fara tine. Unde era ‘’fratiorul meu’’ care mereu ma facea sa rad,care ma suna noaptea doar pentru a ma trezi? Acea perosana care era atat de importanta pentru mine. Dar oare de ce pun atatea intrebari? Cand stiu foarte bine ca in timp ce plangeam dupa tine,tu erai fericit cu ea.
Dupa o lunga perioada,am zis ‘’gata,nu mai plang. Asta e,l-am pierdut,trebuie sa ma ridic’’dar...m-ai cautat iar,spunandu-mi ca vrei sa fim ca la inceput. Am acceptat,dar...nimic nu mai era ca inainte,vorbeam rar,nu mai exista acea incredere intre noi. Probabil unde sufereai dupa ea. Dar s-a remediat si situatia asta. Am redevenit tot acei prieteni buni care am fost la inceput.
Eram fericita,zambetul meu nu mai era unul trist,in privirea mea nu se mai vedea durere. Asta pana cand l-am cunoscut pe el,cel care m-a facut sa-l iubesc. Dar stii?nu vreau sa vorbesc despre el. Iti pot spune doar ca il vroiam mult,dar e luat. Si el apartinea alteia. Asa cum tu ai apartinut mereu alteia. Diferit era faptul ca pe el nu mi-l doream ca un frate. Pentru el,tu nu mai primeai atentie din partea mea. Acum,regret,stiu ca asta nu schimba cu nimic situatia. Dar poate te v-oi face sa zambesti. Asta doar daca ti-a pasat vreodata. Te-ai speriat?nu ai de ce,linisteste-te. El nu mai inseamna nimic pentru mine,nu ma va mai atinge nicioadata. Nu as mai accepta asta.
Acum incep sa cred ca cei ce imi spuneai ca nu exista prietenie adevarata intre un baiat si o fata,aveau dreptate.
Tocmai mi-ai spus asta. Mi-ai spus ca defapt niciodata nu m-ai considerat ca o sora,m-ai vrut de la inceput. Dar...cum de nu mi-am putut da si eu seama de asta? Recunosc ca mereu mi se parea ciudat faptul ca niciodata nu ma priveai in ochi,dar nu ma gandeam ca asta poate fii motivul. Credeam ca o iubesti pe ea,cea de care te-ai despartit recent. Cea cu care ai avut o relatie stabila.
Acum...mi-ai cerut sa fim impreuna,am acceptat. Ma simt foarte bine cu tine. Imi doresc ca relatia asta sa dureze,sa fim fericit,sa ne iubim. Dar....nu stiu ce se v-a intampla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu