joi, 30 iunie 2011

Ne e dor la amandoi....

Am avut dreptate. Ti s-a facut dor. Chiar tu mi-ai spus ca iti e dor. Iti e dor sa ma atingi. Defapt ti-a fost mereu,dar ai rabdat. Ai rabdat pentru ca stiai ca nu ai cum sa ma mai atingi,sa ma saruti. Sau poate din alt motiv. Dar ai rabdat.
Nu imi imaginam ca ai sa-mi spui ‘’stii ce e rau?faptul ca ma atragi mult...vineri imi cam venea sa avansez.dar....’’ cum sa-mi spui asta? In acea vineri sotia ta,era acolo cu noi. Defapt fizic eram toti,dar....mintal nu. Desi erai langa mine,tot la tine ma gandeam. In mintea mea erau mii de scenarii. Tu erai acolo...nu aveai nici o treaba cu ceea ce te inconjura. Nici macar cu sotia ta,care era atat de dragastoasa. Dar se pare ca te deranja,ii tot repetai sa termine.
Am inteles de ce nu ma poti privi de fata cu toti. Din cauza ca ma placi. Te miri ca incep sa cred ca ma placi? Da,de ieri asta am inceput sa cred. Desi sunt constienta ca tot cu sotia ai sa ramai. Poate nu ma privesti din cauza ca te atrag atat de mult,incat nu ai cum sa te abtii. Sau poate privirea ta e diferita. Poate ai acea sclipire,care am observat-o eu cu ceva timp in urma. Atunci cand ne-am intalnit intamplator.
Mi-e teama de ceea ce va urma. Ti-am spus ca e aiurea cand suntem nevoiti sa ne vedem cu totii.. mi-e teama ca nu am sa te mai vad din cauza replicii mele. Dar..ma referam doar la faptul ca trebuie sa ne prefacem. Nicidecum ca nu imi face placere sa te vad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu