joi, 1 septembrie 2011

D ce mie imi zambea ?

Viata mea e asa schimbata,nu mai simt nimic. Defapt simt ceva..doar dezgust. A trecut... te intrebi ce? Iti spun eu,nunta pretenei mele. A fost superb. Ma simteam bine cand majoriatatea privirilor erau indreptate spre mine. Asta pe zi. O sa ma intrebi ‘’poy seara de ce nu?’’ dar nu te grabii. O sa ajung si acolo.
Dar cum sa iti spun?hmm...seara a aparut el..barbatul casatorit. Staaaai.nu te bucura degeaba. Nu a venit singur,ci impreuna cu sotia. Dar stii?nu m-a deranjat! Ma simteam ‘’mandra’’ cand o vedeam cum isi dorea sa il tina de mana,sa-l sarute,iar el se uita la mine. Ma urmarea cu privirea peste tot. Chiar si cand am stat in spatele lui,mereu se intorcea se uita...zambea. Ma mai simteam mandra si in momentul cand ei nu-i spunea nici doua vorbe,iar mie imi povestea atatea. Cand imi spunea ca sunt frumoasa. Cand imi spunea ca daca nu era tata,ne-ar fii fost usor sa ne furam macar un sarut. Ma simteam ciudat doar cand il vedeam cat de trist e cand se afla sotia langa el,dar isi revenea imediat ce pleca. Incepea sa-mi zambeasca. Toata seara mi-a zambit,m-a privit.
Ea se chinuia sa-l ia la dans,dar ce crezi?era asa nervos,nu se ducea. Dar imediat ce pleca ea...ghici ce? Ma invita pe mine la dans. Am dansat impreuna,ma tinea foarte strans de mana. Iar intr-un timp m-a strans foarte puternic,mi-am intors privirea la el. Si mi-a zambit atat de frumos.
Singurul lucru rau care il fac e faptul ca il atrag atat de mult. Nu rezista. Dar probabil ca pe ea o iubeste,iar de mine e doar atras.
A inceput sa ma caute...mi-a spus ca ma doreste mult,dar ca nu putem face nimic. L-am intrebat in legatura cu ce si mi-a spus ‘’sa nu ma ia valu si sa facem dragoste’’isi doreste,dar nu vrea sa se intample. Spune ca sunt mica... chiar el spune ‘’te doresc mult,dar nu am sanse. Off’’
Eu tot timpul am crezut ca doar asta vrea de la mine,iar apoi sa-mi dea cu flit. Dar..se pare ca nu e chiar asa. Tine cont de faptul ca sunt mica si inca virgina. Chiar el a spus-o.
Nu-l mai inteleg deloc. Oare ce vrea? Vroia sa planuim o inatlnire,dar eu nu i-am dat nici un raspuns. Nu sunt sigura ca vreau sa ma duc. Dar probabil ca pana la urma v-oi accepta. Sunt singura..iar el o sa ma faca sa nu ma mai simt asa. Desi probabil cateva ore,ca si data trecuta.
Daca inca as mai fii fost cu el,cu tipul de care m-am despartit curand. Nu as fii acceptat nimic. Dar acum? Are vrun rost sa zic nu? Orcum nu imi pas ace se va intampla cu mine.

2 comentarii: