miercuri, 7 septembrie 2011

Desi imi e dor,nu vreau sa te vad!

Mi-e dor. Mi-e dor de tine..de noi. Dar desi imi e dor,e prima oara cand nu vreau sa te vad.
Nu vreau pentru ca produc mult rau.. imi fac rau mie,dar si tie. Te fac sa nu o mai doresti pe ea..te fac sa vrei sa ma atingi mereu. Fac multe...dar fara intentie.
Defapt poate doar corpul meu e de vina,sau poate timiditatea mea un unele cazuri.. nu imi pot seama exact. Doar simt cat rau fac. Simt cum te stapanesti. Asta este si motivul pentru care nu iti doresti sa ma vezi atat de des. Defapt iti doresti,,dar preferi sa lasi lucrurile asa. Ti-e asa frica? Ti-e frica nu o sa ma vrei mereu,si stii ca nu se poate? Tie frica ca te poti indragosti din nou?
Dar...spune-mi! Pe ea o iubesti? De ce a trebuit sa se intample asa? De ce ai ales sa o inseli chiar imediat cum ati venit din luna de miere? Erai cumva deja plictisit de ea?
Dar stii? Meritai ceva mai bun. Dar daca nu ai ceva mai bun,inseamna ca nu ai fost in stare. De ce ai ales-o tocmai pe ea?
Intrebari la care niciodata nu am gasit raspuns. Defapt sunt intrebari care nici macar nu ti le-am pus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu