joi, 1 septembrie 2011

De data asta nu mai sunt obiect al inselaciunii,ci o persoana inselata.

Incep…defapt am inceput demult,doar ca inca nu am reusit sa termin. Poate unde nu m-am mai gandit atat. Sau poate….nu stiu. Dar incep…in primul rand sa vad mai bine lucrurile. Sa inteleg ce nu am reusit acum ceva timp. Desi..trebuie sa recunosc ca nu tot. Dar stai linistit imi e de ajuns ce am aflat. Iti spun sincer ca am ramas profund socata. Credeai ca nu o sa aflu? Uite ca nu a fost deloc asa,am aflat fara sa vreau,fara ca macar sa intreb. Te intrebi ce am simtit cand am aflat?....iti spun eu,nimic. Doar mi-am amintit cum o ocoleam cand venea spre mine sa ma pupe,si stii de ce?ca imi era scarba sa se atinga de mine. Tu cum poti fii cu ea? Stiu ca acum eu o sa fiu cea criticata,probabil ca nu iti va conveni sa o ‘’jignesc’’ asa pe cea care e noua in viata ta. Cea care mi-a luat locul. Stii bine ca eu niciodata nu m-am considerat frumoasa,dar uite ca de data asta ma consider mult mai frumoasa decat ea. De data asta ma mandresc cu corpul meu. Ea nu va arata niciodata ca mine. Niciodata nu ma ajunge din urma,pe nici un plan. Sunt foarte sigura pe mine.
Crezi ca vrei sa-ti fac vrun rau?sa te pun pe ganduri? Nu e deloc asa...doar imi spun parerea,desi stiu ca nu te intereseaza si mai ales ca nu sunt deloc in masura sa-ti spun. Dar te asigur ca nu sunt singura care a ramas socata. Tu esti atat de frumos...dar ea?dar poate tu o consideri frumoasa. Nu toti avem aceleasi gusturi. Esti asa de dulce,cand vrei tu..pe ea nu o vad ca fiind asa.
Cred ca te-am bagat putin in ceata,se pare ca am inceput cu sfarsitul. Daca nu stii despre ce vorbesc..o sa-ti zic eu. Ma refer la noua ta iubire,la Mariana,am aflat ca sunteti impreuna. Si mai stii ce am aflat? Ca esti cu ea din ziua in care ne-am despartit. Noi ne-am despartit destul de tarziu,deci…m-ai inselat cu ea. Stiu ca aveai motive,din faptul ca nu ne intalneam. Dar...nu trebuia sa faci asta. Probabil ca nici nu ti-a pasat ca mai esti si cu mine. S-a dovedit a fii mai importanta decat mine,deodata ce te-ai despartit de mine pentru ea. Imi pare rau doar ca nu e una pe masura ta. Meritai ceva mai bun. Dar asta e...poate ca tie iti place indeajuns. Desi..nu cred.
Nu ma oftic,nu sunt geloasa doar ca...eu o vad nasoala rau. Auzeam fete care spuneau ‘’eu daca as fii fost baiat nu as fii stat cu aia nici macar sa o ...’’ stii tu continuarea.
Poate gresesc acum. Poate ca tu chiar esti fericit cu ea. Poate ca iti doresti sa ramai langa ea. Dar daca ar fii asa..ai fii cel mai fraier. Sunt atatea fete frumoase,atragatoare,inteligente. Sunt sigura ca meriti ceva mai bun.
Am mai realizat ceva..asta e motivul pentru care nu ai venit in acea joi sa ne intalnim. Poate cel principal este ca nu vroiai sa ma vezi,dar si faptul ca erai cu ea te-ai impiedicat. Esti baiat inteligent asa ca te-ai gandit ‘’daca ma duc o sa afle una de alta si o sa le pierd pe amandoua’’ dar pe mine ma pirdusei deja. Dar defapt nu ma pierdusei,tu mi-ai spus sa plec. Eu nu vroiam,desi tu te purtai asa. Si probabil ca nici acum nu m-ai pierdut.
Daca ma vroiai atat de mult precum spuneai,ma asteptai. Ar fii stat altfel lucrurile dupa ce ajungeam sa ne vedem des. Sunt sigura ca am fii fost foarte fericiti. As fii putut sa te iubesc mult. As fii fost in asa fel incat sa ajungi sa ma iubesti,sa nu te impart cu alta. Sunt sigura. Sa nu crezi ca sunt vorbe in vant,e adevarat ce iti spun. Doar ca spun degeaba,k rost nu mai are..esti cu ea. Si nu pot face altceva,decat sa cam inchei. Probabil ca te-am enervat destul. Si mai ales,nu vreau sa te afecteze cu ceva ce am scris aici. Ai grija de voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu