miercuri, 7 septembrie 2011

El spune ''...'' eu''...''

Diferenta dintre mine si el...
El spune ca are tot ce-si doreste..eu nu am, eu insemn 0 fara el.
Spune ca e fericit..eu nu sunt. Doar el imi aduce fericire.
Spune ca nu ma iubeste,doar isi pierde timpul! Eu il iubesc,dar de unde stiu daca tot ce imi spune este un adevar? Poate in orice moment sa se indragosteasca.
Spune ca vede tot. Pe mine niciodata nu ma vede. Dar imi e de ajuns sa-l vad eu.
Spune ca nu e suparat. Dar daca il mai intreb odata imi spune ‘’daca nu am putut sa ma apropii de tine’’ si eu spun ‘’nu sunt suparata’’ cand defapt am de enumerat atatea motive.
Spune ca isi doreste sa ma iubeasca,dar nu se poate. Si eu imi doresc,ii dau de inteles ca se poate..dar...adauga ‘’nu se poate,esti inca minora’’
Spune ca il atrag atat de mult,incat nu mai poate. Asta stiu. Am ajuns si eu sa cred k chiar sunt atragatoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu