vineri, 10 iunie 2011

Astazi am facut de toate!

Astazi m-am simtit bine. Dar acum nu stiu ce se intmpla cu mine. Dintr-o data m-am intristat.. stiu ca tu esti cauza. Dar nu stiu tocmai motivul principal.
Ma simt ciudat...probabil unde nu m-ai mai cautat. Unde te stiu cu ea.. dar cel mai rau ma ingrijoreaza faptul ca ti-ai facut o parere cam urata despre mine.
Astazi am zambit...si m-am bucurat de unele momente. Astazi m-am prefacut ca nu o suport pe ea,cand defapt imi e cea mai buna prietena. Astazi am incercat sa aflu cat mai multe de la colegul meu despre ea.. astazi ii zambeam,dar defapt era un zambet fals..
Desi paream fericita,eram foarte trista.
Cum poate sa creada asemenea lucruri? Cand nu e deloc adevarat...dar de vina e ea,acea scorpie care se da prietena. De la ea a inceput totul. Astazi ii vorbeam frumos cand defapt mi-as fii dorit sa ii spun cat de idioata e.
De ce e viata asta asa nedreapta? De ce unele persoane trebuie sa sufere enorm si altele sa nu pretuiasca fericirea?
Tot astazi m-am gandit la tine...si am asteptat un semn din partea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu