luni, 27 iunie 2011

Ti-e dor?mie da...

Ce se intampla,ti-ai amintit si tu? Ti-ai amintit de mine,de saruturile mele,de m-ai cautat? Nu stii despre ce vorbesc? Hai mey,de ce te prefaci? E vorba despre pupici care mi i-ai lasat pe mess. Intr-un fel e mai bine ca nu eram la pc. Desi,eram curioasa cum ar fii continuat discutia noastra.
Ajunsesem la concluzia ca te simti vinovat fatza de sotie. Dar oare daca era asa,cand nu era ea in preajma imi mai zambeai asa provocator? Ma mai priveai cu ochisorii tai verzi,cu acea privire ciudata? Nu cred...
Dar chiar si asa,nu am reusit sa-mi dau seama de adevaratul motiv pentru care te comporti asa cu mine,de fata cu ceilalti. Nu imi mai vorbesti la fel de mult ca inainte,nu ma mai privesti. Poate de teama. Sigur si asta e. Teama. Teama de a nu se observa ca intre noi a fost ceva.
Dar totusi.de ce m-ai cautat iar? Vrei sa te mai joci putin cu mine? Sau iti e dor?
Mie da,imi e dor. Si imi va fii mereu. Mi-e dor sa-ti simt trupul langa al meu. Mainile care imi strang corpul si ma mangaie. Buzele care ma coplesesc cu saruturi. Mi-e doar de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu