sâmbătă, 25 iunie 2011

Te-am revazut:(

Te-am revazut. Din nou fortata de imprejurimi a trebuit sa merg in locul unde locuiesti cu sotia. Cand ma indreptam spre voi,tremuram! Am ajuns,imi era teama sa intru. Dar trebuia. Probabil ca m-ai vazut stand la poarta vreo cateva minute. Zic asa,pentru ca imediat ce am intrat,am batut in usa si am strigat la sotia ta. Dar m-ai intampinat tu,ai batut in usa pe dinauntru apoi ai deschis. M-ai privit foarte frumos,m-ai salutat si m-ai intrebat ce fac. Eu…..eu te-am privit putin,apoi am inceput sa ma descalt spunandu-ti ‘’incerc sa fac bine’’ la care la randul tau ai adaugat ‘’de ce incerci,si nu faci?’’ nu am mai zis nimic. A aparut sotia ta si am inceput a vorbi cu ea. Cand am intrat pe usa,te-am vazut cum ma priveai,ma analizai asa de bine. Eu mergeam,iar tu ai ramas in spatele meu uitandu-te dupa mine.
Am tot mers,apoi m-am intors cu sotia in locul unde tu erai. Ma simteam asa ciudat cand imi tot spunea ca imi face ce vreau,numai sa mananc. Tu m-ai tratat cam cu spatele,m-ai intrebat doar daca vreau putina raceala de la tine. Dar nici eu nu m-am purtat prea frumos. Ti-am platit cu aceeasi moneda,poate chiar mai rau.
Dupa ce ai terminat de mancat,ai mers la calculator. Peste putin tipm,am aparut si eu cu sotia ta,m-am pus in canapea,eram in spatele tau. Dupa cateva minute ti-ai reamintit ca eu nu vad,probabil de m-ai intrebat ‘’tu vezi?’’ dar eu asa trista ti-am spus ca nici nu vreau. Si te-ai intors pe lateral. Apoi m-ai intrebat cate ceva.
Sotia ta te-a rugat sa mergi sa-i cumperi inghetata,ai spus ca da. Minutele treceau tu nu dadeai nici un semn ca vei mai merge. Ea te tot intreba,si pana la urma te-ai hotarat a-i spune sa mearga sa-si cumpere. Ridicandu-te a venit la tine,statea lipita de tine,te saruta pe gat pe obraz. Tu....nu mai stii cum ai reactionat? Iti spun eu,ii spuneai intr-una sa te lase inpace,sa termine,te mai si miscai ca sa nu mai poata ajunge la tine. A plecat sa ia bani,dar s-a intors sa ne intrebe pe noi ce inghetata vrem. Si daca noi nu am vrut,nu a mai mers nici ea. Ce pacat,sunt curioasa ce s-ar fii intamplat in lipsa ei. Daca ai fii incercat ceva.
Dupa cateva minute,te-ai hotarat a nu te mai juca la pc,ai vorbit putin cu mine,apoi ai pus un film si te-ai asezat langa sotia ta. Stateai cu capul pe fundul ei,eu in momentul ala ma multumeam doar cu ursuletul care il aveam in brate, priveam asa trista. Norocul meu ca nu aveai cum sa ma vezi.
La ceva timp mi-a sunat telefonul,vorbeam atat de frumos,la fel cum iti vorbeam si tie. Iar tu ai intors capul si m-ai privit ciudat,ai facut ochii foarte mari,si pareai putin cam mirat. Chiar nu stiu de ce ai avut acea reactie.
La doar cateva minute am sunat eu iar pe cineva,si intreband persoana aceea ce face mi-ai raspuns tu,ca bine. Cu vocea ta superba. Ciudat este faptul ca doar mie imi vorbeai cu acea voce.
Dupa inceperea filmului,au aparut doua tipe,iar tu ‘’bune,bune’’ chiar m-ai facut sa rad. Ti-ai intins mainile pe sotia ta,iar ea a observat ca nu ai veregheta. Te-a intrebat unde e ,prima oara nu ai raspuns,apoi ai zis ca e prin casa. Dar ea ‘’tu nu esti casatorit?’’ iar tu ai raspuns ca nu. M-am simtit cumplit...a trecut si asta. Imediat am plecat,desi trebuia sa mai stau. M-am ridicat,la fel si sotia ta. Cand sa ies din camera,nu ti-am spus nimic. La care tu mi-ai spus la revedere. Si am fost nevoita sa-ti raspund. Priveai chiar in ochii mei,erai fericit. Privirea mea cred ca era una trista.
Dar tu ma credeai trista din cauza notelor de la examene. Si asta era unul dintre motive,dar nu cel principal. Cat am stat la voi ascultai o melodie superba,in care spunea unu ‘’la cine adorm eu cu gandul noapte de noapte?la tine. Cine e in inima mea,fara sa nimeni sa stie?doar tu. Pe cine iubesc eu?doar pe tine. Pe cine visez eu noapte de noapte? Doar pe tine’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu