joi, 2 iunie 2011

Timpul trece!!

Cat de repede trece timpul. Maine se face o saptamana de cand te-am vazut ultima oara. Atunci cand tremuram,nu ma mai puteam stapani. Imi doream sa te strang in brate,sa te sarut. Asa cum faceam in vis aseara. Da,te-am visat! De ce te miri? Am visat ca eram in locul in care ne-am intalnit ultima oara,eram imbratisati,te strangeam cat puteam de tare. Iti sopteam cat esti de frumos si te rugam sa nu te insori. Iar tu imi spuneai ca nu o vei face,desi esti deja.
Pe 14 se fac doua luni de cand mi-ai dat ultima oara mesaj. Dar doar unul scurt,nu era nimic important. Doua luni in care doar am plans si am asteptat un semn. Au fost doua saptamani in care ti-ai construit casa. Ma bucuram ca dupa ce vei termina ma vei cauta..dar....nu a fost asa. E posibil ca atunci cand ma vei cauta tu,sa nu mai raspund eu. Desi nu sunt in stare sa ma abtin.
Cea mai imporanta data,19. atunci se fac 5 luni de la intalnirea noastra. Acea intalnire in care m-ai facut sa ma indragostesc,cum nu credeam vreodata. Acea intalnire care a avut loc in casa sotiei tale,in dormitorul vostru,in patu in care dormiti noapte de noapte. Defapt in care doarme noapte de noapte pentru ca tu nu prea stai pe acasa.
Cred ca asa o sa numar la nesfarsit. Probabil ca nu vei mai cauta niciodata. Ca acele intalniri nu v-or mai exista. Desi inainte planuiai alta,dinainte sa se termine cea pe care o traiam din plin. De vazut,o sa te vad. Doar avem familiile apropiate. Desi poate nu ai vrea sa ma vezi,trebuie.
Imi e greu,nu ai idee cat de greu. Desi tu nu stii ca eu sunt indragostita de tine..si e posibil sa nu aflii prea curand.
In vara o sa avem o nunta. O nunta in care v-om fii inconjurati de familii. Iti amintesti cand imi spuneai ca vrei sa stai langa mine? Si sotia ta vrea sa stau cu voi la masa. Insa eu nu stiu ce sa fac. Cum ne v-om simti noi,stiind ca suntem vinovati?
Mai stii cand imi spuneai ‘’sper ca o sa-mi acorzi un dans’’ iar eu iti spuneam ca si mai multe,nu doar unul. Sau cand am spus ca nu am sa pot sta cumintica langa tine si imi spuneai ca nici tu nu o sa fii? Probabil ca atunci asa gandeai. Dar..acum? oare ma mai vrei? Spune-mi!!! De ce ma tii asa in suspans? Sau oare astepti vrun semn din partea mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu