joi, 2 iunie 2011

Nici eu nu pot sa cred...

Nici mie nu imi vine sa cred cum de m-am abtinut atat. De maxim trei saptamani mi-am schimbat id-ul,iar pana acum in lista nu te-am adaugat. Si nici nu am de gand sa o fac,chiar daca imi e greu si doare. Ma tot gandesc ca o sa intri..ca daca ai fii avut noul meu id am fii vorbit. Poate era de bine.
Si acum mai am in telefon mesajele de demult,in care imi spuneai cat te atrag de mult. Le citesc aproape zilnic si oftez. Nu vreau sa le sterg. Le pastrez ca pe niste amintiri. Probabil ca de altele nu v-oi mai avea parte. Desi,uneori iau telefonul in mana..si incep sa iti scriu un mesaj. Dar nu apuc sa-l trimit. Scriu,sterg si tot asa...dar nu de trimis nu. Cred ca e mai bine asa. Desi mi-ai spus ca iti pot da sms-uri orcand,ca nu te deranjez. Prefer sa nu ma risc atat,daca o sa vada sotia? Si mai ales daca nu o sa-mi raspunzi,o sa sufar si mai mult.
Desi nu te-am adaugat ca prieten pe facebook,iti vizitez zi de zi profilul. Astazi am vazut ceva ciudat. Intreba o tipa ‘’cand credeti ca va face nunta Cosmin?’’ iar tu deja ai facut nunta. Am ramas socata,as fii vrut sa le spun ca deja te-ai insurat. Dar m-am gandit ca o sa-ti stric planurile,daca era vreo amata de-a ta,care nu iti stie starea civila? Sau e posibil ca asa sa fii scris tu,ca nu esti casatorit. Eu nu iti pot vedea toate informatiile,ai profil privat. Si mai ales de ce sa ripostez,cand sotia ta sigur a vazut si nu a zis nimic?
Stiu ca nu intri prea des pe facebook,dar ma tot gandesc. Oare imi vei trimite solicitare cand vei vedea ca mi-am creat si eu facebook. Ma gasesti la prietenii sotiei tale. Iar daca ar fii sa-mi trimiti. Te asigur ca te voi tine putin in suspans. Nu o sa-ti accept solicitarea prea curand. Sa vezi si tu ca doare sa astepti!
Eu astept mereu un semn din partea ta..dar tie se pare ca nu iti pasa. Dar e posibil sa fii chiar ocupat. Lucrezi destul de mult iar pe langa servici mai mergi si la studii. Studiile acelea pentru a deveni generalist. Esti atat de inteligent,dar si frumos. Te ador!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu