joi, 2 iunie 2011

Eu traiesc realitatea,desi azi a fost doar un spectacol!

De ce tot ce este in jurul meu trebuie sa-mi aminteasca de tine? Astazi a avut loc un spectacol in scoala mea. A fost o piesa de teatru. Si ce crezi? M-a facut sa ma gandesc si mai mult la tine. A fost exact despre un barbat casatorit.
Un barbat casatorit,dar nu tocmai fericit. Sotia ii interzicea multe,insa lui nu ii convenea,de aceea statea mai mult plecat. Aveau doi copii mai mult rebeli. Iar sotul nu era prea politicos. De aceea sotia lui s-a gandit sa-i angajeze un profesor de maniere.
A sunat la o agentie si s-a ocupat de acest lucru. A hotarat ca profesorul sa-si faca datoria la birou. Insa intr-o zi cand sotia impreuna cu mama sa au plecat la cumparaturi. Profesoara a aparut acasa,deja barbatul casatorit zicea ‘’ma impinge dreacu sa-i propun ceva’’.a ajuns profesoara iar la cateva momente apare si sotia impreuna cu soacra. Cand au zarit-o...au inceput a trage de ea sa o scoata afara din casa. Ele nestiind ca este profesoara de maniere. Ea comandase un barbat. In acel moment ma gandeam ca asa as fii patit si eu daca am fii fost prinsi cand ne-am intalnit amandoi.
Intr-un sfarsit sotul a divortat,pentru a se casatori cu profesoara. Sotia plangea dupa el..si asa s-a terminat povestea.
Mi-a placut enorm,desi aici a fost doar o poveste eu trec prin asta. Sunt amanta,dar o amanta pentru care nu v-a divorta. Stii? Ma gandeam ca si tie iti interzice sotia multe. Insa tu nu respecti regulile impuse de ea. Asa facea si acest barbat casatorit. Ii aducea doar bani,insa nu si dragostea de care avea nevoie. Era un barbat care toata ziua statea la birou,iar ea o sotie ambitioasa. Care vroia mereu sa fie ca ea.
Asa este si in cazul vostru,tu mereu plecat,ea ambitioasa. Oare voi sunteti fericiti? Oare o iubesti? Aceste intrebari mi le pun zi de zi. Insa...raspunsul probabil nu-l voi stii niciodata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu