marți, 21 iunie 2011

S-a terminat!

Am mai terminat un an. Am terminat scoala generala. Am devenit adolescenta,dar..tot trista am ramas. Ultimul an a fost cumplit. Doar ura si suferinta s-a asternut in inima mea.
Mai demult,cand eram la voi acasa. Am vorbit amandoi despre d-na de mate. Imi e asa draga. Iar in ultima zi de scoala,am plans. Da,am plans cand am mers sa-mi iau ramas bun.
Am plans ca o sa ma despart de dansa,dar si din cauza ca imi aminteste de tine. Cand o strangeam puternic in brate,ma gandeam ca acolo este si o particica din tine.
Cel mai dureros a fost faptul ca si sotia ta,a participat la ultima zi din scoala, o vad cum imi vorbea frumos,cum imi facea poze. Am tot scenariul in minte.
Imi amintesc si de amicul meu,cu care nu mai vorbisem de mult. Dar a fost acolo,a participat si el. Cand l-am vazut am ramas putin blocata,nu stiam incotro sa o iau. Ma privea asa trist. Mai ales in momentul cand am inceput eu a plange.
S-a mai terminat inca o etapa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu