marți, 21 iunie 2011

Daca nu tu,atunci celalalt!

‘’Incep sa te uit” ah ce minciuna. Da mint,eu nu te-am uitat,doar incerc sa nu ma mai gandesc atat la tine. Se apropie nunta prietenei mele,acolo vei fii si tu. Desi,imi va fii greu,am de gand sa nu-ti dau prea multa atentie.
Nu iti voi privi chipul frumos,buzele de care imi e dor,ochisorii tristi. O sa incerc sa par fericita,sa vezi ca imi e bine fara tine.
Desi..nu imi doresc sa ma mai gandesc atat la tine,imi amintesc de celalalt barbat casatorit. O sa-mi spui ca nu stii cine e,dar iti voi spune eu.
E acel barbat cu firma langa scoala mea. La scoala unde tocmai am terminat,e acel barbat casatorit,dar care ma priveste insistent. El imi da atentia necesara. Stai,nu te gandi ca m-am intalnit si cu el. Nu e deloc asa,desi de fiecare data cand ma vede vine dupa mine. Se apropie,imi vorbeste,se pare ca ar dori sa ma si atinga. Cand se apropie intinde mainile,desi uneori e cu masina.
Mi-l amintesc cum era inainte,un barbat serios...dar acum. Acum nu mai e deloc asa. S-a transformat in barbatul haios,zambitor care nu ma mai sperie. Nici acea privire de ‘’delicvent’’ nu o mai are.
Imi e simpatic,ma simt bine cand imi vorbeste. Dar cand am plecat de langa el,tristetea ma apuca,gandul la tine zboara. Pe moment e doar inlocuitorul tau.
Imi amintesc cum ma intreba ‘’ai prieten?’’ i-am spus ca nu. Apoi ma intreaba ‘’cum nu,o fata asa frumoasa ca tine? Sunt toti baieti rai,sau ceri tu prea mult?’’ cand am auzit aceste replici m-am gandit ‘’cum sa am prieten,daca eu iubesc un barbat casatorit’’. A;poi spunand ‘’posibil’’ am plecat....
Uite,chiar cand era langa mine,mi-a facut sa-mi amintesc de tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu