sâmbătă, 11 iunie 2011

Nu vreau sa ma ridic!

M-am trezit,dar nu ma simt deloc bine. Nu vrrau sa ma ridic,prefer sa stau aici si sa visez cu ochii deschisi la tine. Nici macar eu nu ma mai inteleg. Trebuie sa recunosc ca incep sa te mai uit. Dar...oare are vrun folos? Cand ma vei cauta,sentimentele vor reveni la loc.
Nu ai idee cat de greu imi e. Insa,eu stiu ca tie nici nu iti pasa. Nu mi-ai spus. Doar ca asta e parerea mea. Daca ti-ar fii pasat,m-ai fii cautat. Am dreptate?
Nu pot sa cred ce fraiera am fost,ascultandu-ti mincinule. Presupun ca te-ai distrat copios cand ai vazut ca ma poti pacali cum iti doresti. Dar gata,s-a terminat. Nu iti voi mai accepta avansurile. Desi in ochii tai probabil deja sunt doar o curva. S-a terminat cu intalnirile noastre. S-a terminat cu tot.
Dar...e o problema. Noi ne v-om mai revedea in familie. Acele vizite tot v-or exista. O sa-mi fie greu sa ma prefac ca nu s-a intamplat nimic. Dar si mai greu daca tu nu imi vei mai da atentie. Acum ma simt doar folosita. Imi e scarba de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu