vineri, 27 mai 2011

Aceeasi data,dar totusi..diferita!

Ce ciudat,astazi te-am revazut,la fel cum s-a intamplat si luna trecuta,pe aceasta data. Doar ca de data asta a fost diferit. Nu ne-am vazut in familie,ne-am intalnit noi doi intamplator. Nu m-am gandit nici doua secunde ca te pot vedea..
Eram in fatza magazinului de langa scoala,impreuna cu vanzatoarea,cand brusc am intors capul..si te-am vazut pe tine. Te indreptai spre casa,tu nu m-ai zarit. De aceea te-am si strigat. Te-ai oprit m-ai intrebat ce fac,iar eu m-am ridicat si am venit la tine. In timp ce ma indreptam spre tine,paseai si tu spre mine.
In timp ce paseam fericita spre tine tremuram,m-am apropiat si mi-ai dat un pup pe obraz,mai langa guritza cand te apropiai sa-mi dai acel pupic nevinovat zambeai. Eu nu vroiam pe obraz,vroiam pe guritza..dar am inteles,era lume in jur,iar tu cum esti casatorit..nu s-a putut. Dar stii? Puteam altfel,eu eram libera,tu singur acasa. Ne puteam intalni fara probleme sa mai petrecem clipele mele preferate. Dar...probabil ca nu ai vrut,de nu ai zis nimic.
Pana si vocea imi tremura,nu prea puteam sa vorbesc cu tine. Niciodata nu mi s-a intamplat asa. Ma intrebai foarte des ce am mai facut nou. Eu iti spuneam ca nimic. Dar continuai sa intrebi. Oare vroiai sa afli daca am vreo relatie noua,sa vezi cine e acum in locul tau? Cine ma saruta,cum ai facut-o si tu odata? Cine imi mangaie coapsele,dar tu nu stii ca eu nu vreau pe altcineva. Iti spun sigur ca daca m-ar saruta altul,nu as simti acei fiori cum simt cu tine. Niciunu nu e atat de perfect,precum esti tu.
Ne-am privit mult in ochi,am observat ceva ciudat…hmm,aveai o sclipire in ochisori tai verzi..eu stiu sigur ca aveam o privire trista,dar in acelas timp si de fata indragostita. Oare ai observat? Dupa putin timp,mi-am atintit privirea in jos,nu mai puteam privi in ochi tai,nici sa-ti vorbesc nu puteam. Tot corpul imi tremura,si ma gandeam la unele momente frumoase. Care inca s-ar mai putea repeta. Dar oare ar avea vrun rost? Tu esti cu altcineva.
Singura fraza mai lunga care am putut s-o rostesc,,a fost acea ca ai slabit,iar tu mi-ai spus ‘’poy am fost cu casa,nici chef de mancare nu am mai avut’’. Am zis ca stiu,dar abia am rostit. Si priveam tot in jos. M-ai intrebat ce mai zic,ti-am spus ca nimic. La care tu adaugi ‘’poy atunci o iau si eu din loc,ne mai auzim’’.
Am spus ok..si am plecat,tu ai mai ramas putin pe loc. De ce oare? Ma priveai cum paseam spre magazin,imi priveai trupul de la spate? Sau..ti-ai fii dorit ceva si nu stiai cum sa reactionezi?
Eu ti-as fii sarutat buzele delicioase,te-as fii tinut in brate. Dar tu? Tu chiar nu iti doreai nimic?. Esti atat de frumos,incat chiar nu ai cum sa nu ma atragi.
Oare tu chiar nu ti-ai dat seama ca te vreau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu