sâmbătă, 7 mai 2011

Mint..zambind!

Doar din cauza ta sunt indiferenta,am uitat sa zambesc,sa lupt,am uitat ce inseamna fericirea.
M-am saturat sa le zambesc tuturor.
In timp ce eu sufar.
Sa le zambesc in timp ce lacrimi imi curg pe obrajii palizi.
Sa-i mint zambind ca nu am nimic.
Sa-i mint spunandu-le ca nu plang!
Ma mint si pe mine,ca totul va fii bine.
Desi sunt constienta ca nu simti nimic pentru mine.
Stiu ca nu iti pasa daca plang sau rad.
Dar..totusi? cum ramane cu acele clipe petrecute de curand?
Cu acele minciuni frumoase?
In care imi spuneai ‘’vei ajunge mai importanta decat sotia mea’’
Cu acele imbratisari tandre?
Din care rezulta ca ma iubesti.
Cu acele saruturi apasatoare?
Din care se vedea ca ma doresti.
Cum ramane cu tot?
Cum ramane cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu