vineri, 6 mai 2011

Trist..dar adevarat.

Desi e cald,mie imi e foarte frig. Simt nevoia sa ma ghemuiesc sub pilota,sa ascult acea muzica trista. Acele melodii care spun ‘’mi-e dor de noi’’ ‘’de ce ai plecat?’’ ‘’iubesc un barbat casatorit’’. Imi place sa le tot repet. Imi e somn,dar e prima oara cand nu vreau sa dorm. Stiu ca o sa te visez,si nu vreau. Pentru ca imi face rau. O sa visez iar ca ma joc cu buzele tale,ca simt atingerile tale pe corpul rece. Acele buze pe care probabil nu le voi mai atinge vreodata. Desi nu vreau sa dorm,deoarece imi e frica ca o sa te visez. Totusi,simt nevoia sa ma gandesc la tine. Sa imi amintesc de clipele petrecute impreuna. Stii?ma uitam la pozele de la cununie,am observat ceva ciudat. Nu erai deloc fericit,ori zambeai fals,ori nu zambeai deloc. Am analizat bine acele poze,cand ea a fost intrebata ‘’il iei de sot pe Cosmin?’’si a spus ‘’da’’ tu...erai foarte trist,te uitai...la o fereastra,erai singuru care avea privirea indreptata acolo. Acea privire trista. Nici nu o tineai de mana,dar te tinea ea atat de strans...tu tineai mana dreapta ca si cum nu te interesa locul unde erai..
Cand a semnat acele acte,erai in spatele ei,te uitai la aceeasi fereastra,dar de data asta aveai si o pozitie ciudata,desi aveai botic erai si foarte mirat,priveai cam in sus,cum spune prietena mea ‘’fata zici ca se ruga sa nu semneze nevasta-sa’’. Cand ai semnat si tu,ai zambet..dar crezi ca nu mi-am dat seama ca e un zambet si mai fals? De ce aveai privirea aceea trista? Acel zambet? Cand ti s-a spus ‘’puteti sa va sarutati sotia’’ nu te-ai miscat din acel loc,nici nu ai intors privirea. Acest pas l-a facut sotia ta. Toti zambeau,numai tu nu.
Cand paseati pe scari,toti va felicitau,aruncau in sus confeti. Ea era asa fericita,dar tu..te uitai in stanga in dreapta. Cu acea expresie de barbat serios..
Seara s-a last usor,a urmat acea logodna la biserica,am observat cum analizai toti pereti,tavanu,imi mai aruncai si mie cate o privire. Desi atunci nu era nimic intre noi. Se observau nervii tai,nu mai suportai sa stai acolo.
Mai tarziu..am observat cum tragea de tine sa o saruti. Cum venea sa vorbeasca cu tine,iar tu o ascultai dar nu ziceai nimic.
E acel obicei de a se fura mireasa,asa s-a intamplat si la tine,dar...nu ai vrut sa dai nimic pe ea. Cand ea era plecata,tu dansai,erai langa mine. Cand ai fost intrebat ce dai ca sa-ti aduca sotia. Ai spus ‘’nimic,vreau o bruneta’’. Probabil te refereai la acea dansatoare,care o avusesei cu ceva timp in urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu