marți, 24 mai 2011

Vino! Mi-e frica:(

Ploua.iar plange cerul. Se pare ca e singurul care ma iubeste,de aceea plange odata cu mine. Privesc trista pe fereastra,si imi doresc sa te vad venind,alergand prin ploaie pana la mine,iar eu sa te imbratisez,sa-ti sterg corpul care ar fii fost umed din cauza picaturilor,sa te sarut iar apoi sa mergem amandoi in dormitor.
Sa ne purtam ca doi indragostiti,uitand de faptul ca oricum nu putem avea o relatie normala,esti casatorit. Ai uitat? Sa iti incalzesc trupul,sa te rasfat,sa fiu medicamntul tau pentru nedorita gripa.
Sa povestim ore intregi despre noi,despre....orice,dar nu si despre sotia ta. Sa adormim povestind in timp ce ne imbratisam. Iar a doua zi sa ne trezim imbratisati. Ca si cum sotia ta n-ar exista.
Avem multe lucuri in comun,te asigur ca am fii fost familia perfecta,daca nu ar fii existat ea in viata ta.
Vino,imi e frica. Ploua din ce in ce mai tare...tunetele ma fac sa tresar,fulgerele ma inspaimanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu