marți, 31 mai 2011

Inca imi amintesc...

De ce a trebuit sa apari in viata mea? Daca apareai si nu ma faceai sa ma indragostesc de tine,era ok,dar asa ce ma fac? Ce ma fac cand eu te iubesc enorm iar tu iubesti pe alta?
Ne-am vazut doar de cateva ori inainte de a te casatori,pe atunci nu simteam nimic.. dar iti amintesti? S-a intamplat chiar cu o zi inainte de nunta,atunci am stat o zi intreaga impreuna,in acea zi mi-ai cerut numarul de telefon.. stateam in pat amandoi si imi pronuntai numele foarte des. Te-am ajutat sa-ti speli masina. Tu m-ai ales pe mine,desi mai era inca o persoana dispusa sa te ajute.
In acea zi ne-am imprietenit. Imi amintesc cum mergeam pe drum si te-au intrebat acei trei baietzi cine sunt,iar tu le-ai spus direct sa ma lase inpace. Cum te uitai la mine si imi zambeai. Cum zambitor ma intrebai ‘’stai bine,sau ma dau mai langa tine?’’ te rugai de mine sa intru in casa,dar nu vroiam. Tu intrai..dar imediat te intorceai. Intr-un timp cand sa pasesti pragul usii unde iti era viitoarea sotie,te-ai intors brusc la mine. Mi-au auzit vocea,vorbeam cu cineva si imediat ai venit sa ma intrebi cine e persoana cu care vorbeam.
Cum ai putut sa-mi dai mesaje imediat de cum ai venit din luna de miere? Mesaje in care ma copleseai cu complimente,in care ma intrebai unde sunt,sa ne vedem...oare de atunci vroiai mai mult de la mine? Imi amintesc cand mi-ai spus ca ma placi de cand m-ai vazut. Dar eu nu te-am crezut..si inca nu cred ca tu esti atras de mine asa cum imi tot spui..
Tot timpul am crezut ca ma minti asa frumos,doar sa ma obtii in pat. Sunt sigura ca vrei si asta,de multe ori mi-ai spus ‘’ce rau ca esti minora,nu putem sa facem dragoste’’. Probabil ca asta era doar o provocare,ca sa-ti arat ca pot,desi sunt minora. Si nu numai din aceste vorbe am dedus asta,ci si din faptul cum imi strangeai trupul in palme,dupa cum ma sarutai. Dar exista intr-adevar si posibilitatea ca tu chiar sa tii cont de varsta mea..
Dar oare ar avea vrun rost sa fiu tu primul din viata mea?chiar daca te iubesc,nu te pot avea cand imi doresc. Si pana la urma probabil ca nu te v-oi mai avea deloc. Mai ales ca dupa ani imi va fii greu sa ma gandesc,ca primul din viata mea a fost un barbat luat. Un barbat casatorit de aproape un an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu