vineri, 6 mai 2011

Waw..am zambit!!

Ieri s-a intamplat ceva ciudat,am ras. Am ras cum nu am mai facut-o de mult,din suflet. M-a facut acel barbat din magazin. Acel barbat care pare serios,dar e atat de haios. Cand nu esti tu,imi mai alina putin din durere. Ma priveste insistent,iar pe mina ma amuza.
Te-am facut sa devii gelos?nu ai de ce,linisteste-te. Niciodata nu o sa-ti ocupe locul. De ce exagerezi? Nici macar nu m-ai lasat sa-ti spun ca nu as accepta nimic cu el. Inca nu te-ai calmat? Atunci am sa-ti mai spun. E la fel ca tine,un barbat casatorit. Acum ma crezi ca nu as accepta nimic cu el? Ai uitat cand ti-am spus ca esti singurul si ultimul barbat casatorit din viata mea?
Singura diferenta dintre voi este,ca pe tine te iubesc...iar el nu inseamna nimic pentru mine. Sunt sigura ca daca as incerca,as esua. Nu pot iubi alt barbat,mai ales pe el care este tot casatorit.
Ieri era atat de aproape de mine,dar nu am simti nimic. Langa tine tremur,ard de dorinta. Buzele mi se usuca,corpul tanjeste dupa atingerile tale.
Pe el l-am cunoscut din intamplare,ii stiu doar numele si starea civila,in rest..nimic.
Dar stii ceva?nici nu vreau sa stiu mai mult. In schimb despre tine as vrea sa stiu totul.
Acum ma crezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu