vineri, 6 mai 2011

Amanta sotului tau..

Sunt amanta sotului tau,imi dai voie sa-ti dau un sfat? Stiu ca o sa-mi spui ‘’dispari,ce cauti tu in viata mea si a sotului meu?’’ sincer,nici eu nu stiu ce caut,stiu doar ca sufar enorm. Dar tu te-ai intrebat vreodata daca esti o sotie perfecta?daca sotul tau e fericit incat sa nu-si doreasca o amanta? O sa-mi spui ‘’ee,isi descarca frustarile cu tine,te foloseste’’ dar imi dai voie sa-ti spun ceva?..sotul tau minunat niciodata nu a venit la mine plangandu-se de problemele lui. Mereu a venit zambitor la mine,cu chef. Daca consideri ca sunteti famila perfecta,de ce el simte nevoia sa aiba o amanta?
Tocmai ma gandeam acum,oare ce sfat vroiam sa-ti dau?mai mult ai de schimbat la comportamentul lui. Oare tie chiar iti place cand el sta cu zilele plecat? Cant iti vorbeste asa la telefon?eu nu as accepta. Cand te rogi de el sa te sarute,iar el parca nu aude? Nu ti se pare nimic ciudat,ca telefonul si-l tine pe silentios?ahh,dar cum am putut sa uit?tu nici macar nu stii ca el mai are cosmote. Ei bine,sotul tau are trei numere de cosmote,le am eu. Le vrei si tu?neah,nu ti le dau. Cere-i-le lui,poate are vreo explicatie concreta.
Ai putea fii o sotie perfecta doar din faptul ca niciodata nu-l controlezi,iar el se simte bine,ii dai cale libere sa vorbeasca cu amanta. De multe ori era cu tine acasa,dar in camere diferita si vorbea cu mine pe mess.
Si chiar daca ai dori sa-l controlezi fii sigura ca nu ti-ar da voie,eram de fatza cand ti-a spus ca n-ai sa vezi telefonul lui niciodata. Sau atunci cand ai ramas mirata cand ai vazut ce telefon are. El avea acel telefon de cateva luni,dar tu nu stiai de existenta lui.
Crezi ca te iubeste atat de mult,incat nu te-ar insela?eu nu prea stiu ce sa cred. Te-a inselat chiar in patul in care dormiti seara de seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu