marți, 24 mai 2011

Nu ma simt deloc bine!!

Nu ma simt deloc bine. Oare am probleme de sanatatea? Sau si aceasta stare de somnolenta,voma are legatura tot cu tine? Oare tot din cauza ta ma simt asa?
Nu imi spune sa merg la doctor. Nu vreau. Acolo o sa dau de tine,si te asigur ca nu ma pot stapani. Daca ar fii sa merg la doctor,as veni in spitalul in care tu lucrezi.
As pasi tremurand pe usa,nu din cauza analizelor ci de teama,ca voi da de tine.
Desi imi e dor de tine,vreau sa te vad...de data asta nu imi doresc sa dau de tine,mi-e frica de reactia ta. Mi-e frica ca o sa-mi gaseasca probleme la inima si la cap. Aceste zone sunt afectate de tine. Daca mi-ar propune operatie pentru scparea de aceasta boala,numita dragoste,fii sigur ca nu as accepta. Te asigur,ca si daca imi va schimba inima,vei patrunde si in cea noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu