sâmbătă, 21 mai 2011

Ma bucur pentru ea..dar eu.....

Iti amintesti?astazi s-au implinit patru luni. Patru luni de la intalnirea noastra minunata. Stii cat de greu mi-a fost?defapt inca imi este. Dar nu la fel de greu ca inainte. Am inceput sa uit putin de tine,dar sunt sigura ca daca ma vei cauta. Din nou voi incepe sa simt acei fluturasi puternici in stomac.
Desi sunt trista din cauza ca nu te am. Ma bucur pentru prietena mea. Nu stii de ce? Mi-ar face placere sa-ti povestesc,de aceea am sa incep.
Iubeste un barbat casatorit,acel barbat care pana acum cateve zile ii daruirea doar priviri,zambete molipsitoare si unoripupici de la distanta. Era trista, credea k nu vor avansa. Eu mereu ii spuneam ‘’stai linistita iubita,presimt ca totul va fii bine’’insa..ea obosise sa ma spere. Dar ce crezi? Si de data asta am avut dreptate. I-a cerut numarul de telefon,o suna ii tot repeta ca e frumoasa,ca o place. Ii spune vorbe atat de frumoase,o face sa fie cea mai fericita. Ma bucur enorm pentru reusita ei,imi doresc sa le mearga din ce in ce mai bine. Ma bucur ca sunt asa deschisi unul fatza de celalalt. Imi place sa o ascult cand imi spune ‘’fata,m-a sunat’’.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu