sâmbătă, 21 mai 2011

Cui ii pasa?

Cui ii pasa? Cui ii pasa de mine? Cui ii pasa ca imi e teama de o noua zi,cand imi e frica sa ma trezesc. Macar in vise te am,dar...in realitata NU.
Unoeri as vrea sa-mi acopar capul sa nu vad lumina zilei. Vreau doar sa fiu izolata de toti,vreau doar sa dorm. Asa reusesc sa scap de suferinta,nu-mi mai simt sufletul gol.
Cui ii pasa ca traiesc o viatza caruia nu-i gasesc nici un rost? Ii pasa cuiva ca eu pe el il iubesc? Cui ii pasa ca fac unele lucruri doar pentru ca trebuie,chiar daca eu nu gasesc nici un rost? Ca zambetul imi e doar unul fals? Ca atunci cand vorbesc cu unele persoane sunt la km departare? Ca fara tine nu am nici un rost. Dar din pacate exista o ‘’ea’’ in viatza ta.. o ea care iti e sotie.
Cui ii pasa ca mereu ma abat de la drum,simt ca ma prabusesc. Ca fiecare zi trece fara sa simt nimic deosebit? Ca sarbatorile nu au nici o importanta pentru mine. Mai ales ca tu ti le petreci cu sotia. Ca urasc cand se apropia noaptea. Atunci imi e cel mai greu. Ma coplesesc amintirile. Cand ma gandesc ca este imposibil un viitor cu el. Cand as vrea sa-ti simt corpul langa al meu.. cui ii pasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu