marți, 24 mai 2011

O noua zi,dar...identica cu celelalte!

Astazi este o noua zi,dar la fel ca celelalte. Fara nimic special,doar cu multa suferinta. Da,si astazi sufar,plang si ma gandesc la tine. Deja acest lucru a devenit un viciu de zi cu zi. Sunt sigura ca ma va insoti mult timp de acum incolo.
De ce nu pot sa ma ridic? Sa uit de tine? Sa am din nou acea viatza frumoasa,fara griji? Imi e dor de zilele cand aveam acel zambet,larg. Ma uit la pozele de demult,aveam un zambet superb. Acum...am doar un zambet schitat.
Credeam ca amantele nu pot avea sentimente.. dar,am realizat ca nu este asa. Pot fii un exemplu din acest punct de vedere. Te iubesc si te voi iubi.
Sunt total departe,la km distanta de viata reala. Traiesc in visul meu imposibil. In realitata nu simt nimic,decat o stare de somnolenta,durere provocata de tine. De faptul ca nu te pot avea. De ce nu ma mai cauti? Brusc,ai gasit fericire langa sotie? Sau iti e teama? Teama ca te vei putea indragosti de mine,ca se va afla si vor exista probleme? Sau pur si simplu nu iti pasa? Cred ca asta e,nu iti pasa. Si nu ti-a pasat niciodata.
Ma tot gandesc,oare ar fii bine sa afli tot ce simt eu pentru tine?
Timpul trece,ranile raman deschise. Am o rana adanca,doar tu ma poti vindeca. Esti medicamentul meu. Prezenta ta imi face bine. Ma calmeaza,imi inchide rana,chiar daca dupa observ ca raman cicatrici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu